czwartek, 28 listopada 2013

Co teraz?

Zdecydowanie mogę powiedzieć, że się zmieniłam. Zewnętrznie i wewnętrznie. Postanowiłam pracować nie tylko nad swoim ciałem, ale i umysłem.  Nie jestem już tą samą zakompleksioną dziewczyną, nie szukam ukojenia w papierosach, nie modlę o anoreksję, nie katuję się negatywnymi myślami, nie szukam na siłę przyjaciół, nie nienawidzę siebie. Nie potrafię powiedzieć co tak na mnie wpłynęło. Na pewno udział w tym miała mama, "Sekret" Rhondy Byrne, Ewa Chodakowska, "Być Idealną", mój chłopak, Ariel Rebel, udany start na studiach.. i wiele innych osób i rzeczy. Każde dało mi inspirację i motywację, by działać, wierzyć, zmieniać- siebie i świat dokoła mnie.


Ten blog będzie o :
-moich błędach, żebyście nie musieli popełniać swoich
-dobrych decyzjach, żebyście mogli brać z nich przykład
-pasjach i hobby, którymi warto się podzielić
-walce o siebie, bo dla każdego z nas należy się wszystko co najlepsze
-moim sekrecie, który daje mi siłę.

Pozdrawiam gorąco (naprawdę gorąco!) z podłogi, zalana potem po godzinie intensywnych ćwiczeń :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz