środa, 2 listopada 2016

LIVE, EAT, STAY FIT - wracam do korzeni


Długo myślałam na nazwą mojego bloga, żeby w końcu wpaść na tę jedyną. Taką, która będzie jasno mówić o tym, o czym chcę mówić do was. Taką, która będzie łatwo zapamiętywalna oraz chwytliwa niczym "Jedz, módl się, kochaj". I chyba się udało. Moja się nawet rymuje!

LIVE, EAT, STAY FIT

Czyli o życiu, jedzeniu i byciu w formie. Przez cały czas prowadzenia bloga skupiałam się głównie na jego fit aspekcie. Do tego stopnia, że gdy przestałam tak ciężko ćwiczyć - przestałam też pisać. Sądziłam, że nie mam o czym. A przecież zdrowe życie to nie tylko przysiady i owsianka, ale także racjonalne myślenie, zdobywanie wiedzy, utrzymywanie kontaktów z bliskimi i schody zamiast windy!

Nadal jestem aktywna - chodzę na pole dance i fitness na uczelni, codziennie robię 6000 kroków. Rozwijam się też w innych dziedzinach - piszę pracę magisterską o blogowaniu, chodzę na warsztaty do Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego, odbyłam staż i znalazłam pracę w zawodzie, zaręczyłam się ;) Ostatni rok zmienił moje priorytety i codzienną rutynę. Mam wam o wiele więcej do powiedzenia o życiu (LIVE), jedzeniu (EAT) i byciu w dobrej formie (STAY FIT).

Tym wpisem chciałabym rozpocząć cykl, w którym co tydzień będę sprzedawać wam recepty na każdą z trzech dziedzin, o których w założeniu traktować miał blog. Mam nadzieję, że teraz będziemy mieć o wiele więcej tematów do rozmów!

Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Urang nyadiakeun ubar pikeun pengobatan sagala rupa masalah kaséhatan, ku make ubar anu geus disadiakeun jeung sisikian bisa cageur kasakit lengkep.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń