poniedziałek, 20 października 2014

Liebster Blog Award II

Ostatnio nieco zaniedbałam bloga... Ale oprócz studiów mam teraz również pracę, więc byłam zmuszona wybierać- albo blogowanie, albo trening. Domyślacie się zatem odpowiedzi ;) Mija właśnie miesiąc takiego intensywnego trybu życia i muszę przyznać, że zaczynam się przyzwyczajać- bardziej niż zwykle planuję ćwiczenia, posiłki, właściwie cały swój czas. Może to wszystko wyjdzie mi na dobre... 

Nie przeciągając- Dziękuję bardzo I CAN BE FIT ! za nominację w blogerskiej zabawia Liebster Blog Award. Jej pytania sprawiły, że na nowo zastanowiłam się po co to wszystko robię. Ten gest z jej strony bardzo mnie podniósł na duchu, zmotywował, przypomniał że robię to nie tylko dla siebie, ale też dla wszystkich innych, którzy śledzą moje działania i szukają we mnie inspiracji, tak jak ja szukam jej w nich! Dziękuję!

Pytania od Dominiki:

1) Co było impulsem do rozpoczęcia przygody z fitnessem?
Od zawsze walczyłam (dosłownie WALCZYŁAM) ze sobą i złymi nawykami. Niestety w większości przypadków z beznadziejnym skutkiem. Jako nastolatka chciałam schudnąć nie ćwicząc, ćwiczyć nie jedząc... O mały włos nie wpakowałam się w poważne zaburzenia odżywiania. Gdy wyjechałam na studia postanowiłam wynagrodzić swojemu ciału i duszy te wszystkie przebyte męki i zmienić swój tryb życia, myślenia, poprawić sylwetkę. Póki co idzie mi lepiej niż przypuszczałam!

2) Co Cię motywuje do działania?
Uwielbiam czytać! Gdy mam gorszy dzień wracam do "Sekretu" Rhondy Byrne i książek takich jak "Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń", "Kto ukradł mój ser?", "Siła". Albo włączam i oglądam zdjęcia/galę z udziałem mojej największej inspiracji i motywacji AJ Lee (która ostatnio mnie zauważyła i na twitterze podała dalej moją wiadomość do niej <3 )



3) Jak radzisz sobie z porażkami? Jak na nie reagujesz?
Czasami odpuszczam sobie na trochę i czytam, robię notatki, nowe plany, zbieram myśli, by wkrótce móc ruszyć ze zdwojoną siłą. Częściej jednak odreagowuję pracą, ćwiczeniami, udowadniam sobie, że ta porażka to był tylko jeden epizod, który nie będzie w stanie znacząco wpłynąć na moje życie :)

4) Co jest dla Ciebie najcenniejsze?
Życie. Ciało jest świątynią. I zwierzęta. Staram się dbać o oba na miarę swoich możliwości. Codziennie klikam w Pajacyka i PsiąMiskę :)

5) Masz szansę na szalone roczne wakacje na słonecznej wyspie, ale musisz rzucić pracę. Poświęcisz ją dla przygody?
Nie jestem aż tak spontaniczna w działaniach. Pierwsza myśl- jadę! ;) Ale znając życie zostałabym w pracy, odkładała pieniądze i zaplanowałabym wakacje w innym terminie...

6) Ćwiczenie lub dyscyplina sportowa, której nienawidzisz (choć może wykonujesz mimo to?:D)
Nie lubię robić ćwiczeń siłowych na barki. Nie wiem czemu. Nie podobają mi się, nie są 'wygodne'. Od samego początku ich nie cierpiałam. ALE DZIELNIE ROBIĘ GDY PRZYCHODZI PORA NA BARKI!

7) Ukochane ćwiczenie.
Wszystko na pupę :D i POLE DANCE.

8) Ulubiony cheat-meal !? :D
Chałwa. Dużo chałwy.

9) Partia TWOJEGO ciała, którą najbardziej lubisz :) 
Pupa i brzuch.

10) Partia ciała, do której ideału najbardziej dążysz :)
Uda. Kiedyś mi się uda!

11) Rada dla osób, które chcą zacząć żyć zdrowo i na sportowo, ale nie wiedzą jak, a może się boją.
Najważniejsza jest wiara. Jeśli od początku nie jesteś w 100%  przekonany o sukcesie to nigdy go nie osiągniesz. Nastaw się pozytywnie i po prostu rób swoje. Nie będzie lekko, ale będzie warto! Doceniaj i nagradzaj się za każde, nawet najmniejsze osiągnięcie- to pozwoli Ci utrzymać motywację!

Oto moje pytania:
1. Najbardziej wyczerpujące cardio z YouTube jakie kiedykolwiek udało Ci się zrobić to...?
2. Książka, którą polecasz każdemu to...?
3. Jaki jest Twój ulubiony przepis na owsiankę?
4. Link/ zdjęcie NAJPIĘKNIEJSZYCH butów sportowych :D
5. Ćwiczenia w domu czy na siłowni?
6. Kto/ co jest Twoją największą motywacją?
7. Tytuł filmu, który opisuje Twój ostatni trening?
8. Piosenka, której ostatnio najczęściej słuchasz?
9. Z czego jesteś dumny/ dumna?
10. Twój wymarzony zawód to?
11. Ulubiony motywujący cytat?

To wszystko! Z racji tego, że to moje drugie podejście do tej zabawy, proszę o odpowiedź na pytania wszystkich chętnych! Jako wiadomość, komentarz, notka! <3

4 komentarze:

  1. uwielbiam ta zabawe!!! swietne odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo się cieszę, że moja nominacja Cię zmotywowała i podniosła na duchu <3 Świetne odpowiedzi :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, że możemy Cię poznać w ten sposób :) Ja też uwielbiam chałwę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tą zabawę, lubię poznawać blogerów bardziej i bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń