piątek, 21 lutego 2014

Sekret idealnej wagi.

"By przyciągnąć idealną wagę i mieć doskonałe ciało przy zastosowaniu Procesu Twórczego, przestrzegaj następujących kroków:

  • Krok pierwszy:
Przechowuj w umyśle obraz samego siebie, gdy osiągniesz tę idealną wagę. Przywołaj obrazy swojej osoby w takiej, postaci, jeśli możesz, i przyglądaj im się często. Jeśli nie, to przywołaj obrazy ciała, jakie chciałbyś mieć, i patrz na nie często. Musisz uwierzyć, że otrzymasz i że masz już doskonałą wagę. Musisz sobie wyobrażać, udawać, fantazjować, zachowywać się tak, jakbyś już osiągnął idealną wagę. Musisz widzieć samego siebie z idealną wagą.
  • Krok drugi:
Napisz na kartce pożądaną liczbę kilogramów i umieść ją na wskaźniku swojej wagi albo nie waż się w ogóle. Nie zaprzeczaj myślami, słowami i postępowaniem temu, o co prosiłeś. Nie kupuj ubrań odpowiadających rozmiarami Twojej faktycznej wadze. Miej wiarę i skup się na ubraniach, jakie zamierzasz kupić. Przyciąganie idealnej wagi jest tym samym co zamawianie z katalogu Wszechświata. Przeglądasz katalog, wybierasz odpowiednią dla siebie wagę, zamawiasz ją i otrzymujesz. Postaw sobie za punkt honoru szukanie, podziwiane i wewnętrzne wychwalanie ludzi, którzy odznaczają się wagą, jaka jest dla Ciebie idealna. Wypatruj ich, gdyż podziwiając takich ludzi i żywiąc uczucia z tym związane, przyciągasz to do siebie. Jeśli widzisz ludzi z nadwagą, nie obserwuj ich, tylko natychmiast przestaw swój umysł na obraz samego siebie w doskonałym ciele i odczuwaj to.
  • Krok trzeci:
Musisz czuć się dobrze. Musisz czuć się dobrze w odniesieniu do siebie samego. Jest to ważne, ponieważ nie możesz przyciągać idealnej wagi, jeśli z powodu swojego ciała czujesz się źle. Jeśli towarzyszy Ci takie uczucie, to jest ono niezwykle silne i będziesz przyciągał podobne. Nigdy nie zmienisz swego ciała, jeśli będziesz wobec niego krytyczny i znajdował w nim wady - w rezultacie przyciągniesz jeszcze wyższą wagę. Wychwalaj i błogosław każdy centymetr kwadratowy swojego ciała. Myśl tylko o tym co w Tobie doskonałe. Kiedy masz takie myśli, kiedy żywisz pozytywne odczucia w stosunku do siebie, nadajesz na częstotliwości swojej doskonałej wagi i przywołujesz tę perfekcję."

SEKRET, Rhonda Byrne 


Mogłam pisać, że wszystko ok, wstawiać zdjęcia smacznych posiłków i szczupłych dziewczyn z Internetu i udawać, że centymetry lecą, ale nie chciałam Was oszukiwać. Nie chciałam oszukiwać siebie. Wiedziałam, że nie zawsze będzie łatwo, bo zmiana stylu życia, sposobu myślenia wymaga mnóstwo zaangażowania i pracy nad sobą, swoim umysłem i ciałem. Nie chcę się poddać. Nigdy nie zaszłam tak daleko. Muszę pamiętać, że to do czego dążę to spełnienie marzeń :) Był mały kryzys, teraz pora na duży sukces!

6 komentarzy:

  1. Idealna waga? Trudne do określenia. Przy wskaźnikach BMI czasem jest podana waga idealna. Moje BMI ma się dobrze, z moją wagą czuję się również dobrze. Więc idealna to chyba po prostu taka, z którą sama nie masz problemu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety, co jest smutne, ze swoją wagą od zawsze mam problem :(

      Usuń
  2. Wiem, że to banał, ale dla mnie nie waga jest wyznacznikiem. Gdyby tak było, to nie ćwiczyłabym z obciążeniami, bo to powoduje przyrost mięśni, a jak wiadomo mięśnie ważą więcej niż tłuszcz, więc dla mnie nie istnieje coś takiego jak idealna waga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też waga nie jest wyznacznikiem :) To jest fragment książki "Sekret". Chodziło mi bardziej o sposób myślenia, postępowania- wizualizację sukcesu! Też ćwiczę z obciążeniem :)

      Usuń
  3. Myślę, że jeśli w całości zaangażujemy się w te wizualizacje i inne zalecenia to dużo dobrego z tego może wyniknąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda przemiana powinna zacząć się w głowie :)

      Usuń